Viimeisin tapahtuma 14 päivää sitten · 18 / 23 jäsentä aktiivisena kuukauden aikana

GoriGorillat on kaveriporukka, joka on jo pitkään pelannut yhdessä. Vuosien varrella ollaan pelattu jopa vitosdivaria, mutta nykyisin vaan treenaillaan. Miehet ovat välillä vaihtuneet poikiin ja päinvastoin. Uusia pelaajia otetaan mielellään mukaan, joten ota ihmeessä yhteyttä, jos kiinnostuit. Aina voi tulla kokeilemaan.

Laji Koripallo
Kotipaikka Espoo
Sarja Ei pelata
Jäseniä 23 (Pelaajalista)
Tapahtumat 71 tapahtumaa edellisen 12 kk aikana · Yhteensä 593
Joukkue on avoin uusille pelaajille. Katso joukkueen ilmoitus pelaajapörssissä.
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Antti

Tuli meno taas. Taitaa myös olla niin että hieno NBA urani koripallossa on hyvin lähellä päätöstä. Esim. Oikea käteni olkapää on sillä tavoin kipeä, että jos yritän heittää "kuuluisaa" harppuunaheittoa" vastustajan korin alle se aiheuttaa mielettömän kivun. En tiedä mikä olkapäässä on.. se on kestänyt jo aikansa. Yritän tulla maanantaina....

Jouni

Moi,

no, niin! Nyt on saatu Äijätkin halvemman harrastuksen piiriin, eikä tarvinnut edes lajia vaihtaa😊. Muistattehan, että olette päässeet perinteikkääseen korisseuraan, joka on ansiokkaasti toiminut jo vuodesta 1971.

Aloitetaan maksut kevyesti eli pelkällä syyskauden osuudella. Yhden treenikerran kustannus on 31,05 €. Vanttilassa ehtii ennen joulua olla yhdeksän treeniä. Rosterin koko on tällä hetkellä 14 pelaajaa. Laskukaava jotenkin näin:

9 * 31,05 € = 279,45 €
279,45 : 14 = 19,96 €

Pyöristetään summaa neljällä sentillä eli maksu per pelaaja on 20,00 €.

Maksajina nimenhuudossa olevat Äijä -pelaajat:

Antti
Artyom
Janne
Jouni K
Jukka
Lauri
Miika
Pirkka
Rauno
Sami
Teemu
Tero
Timppa
Vange

Mun tilinumero on: FI78 3939 0017 8513 79.

Maksuaika normaali 14 pv. Voi sitä ilmaisen oluen määrää pikkujouluissa, jos maksut myöhästyy😂

Koristerveisin,
Jouni

Yhteystiedot

Yhteyshenkilö: Jouni Timonen, jouni.a.timonen@gmail.com, 040-568 8556

Koristreenit lauantaisin Saarnilaakson (Hösmärintie 1) koululla klo 17.30-19.00.